Ledigt jobb: Receptionist
- Jobb
- Receptionist till advokatbyrå i centrala Stockholm

Receptionist till advokatbyrå i centrala Stockholm
Jurek Recruitment & Consulting ABStockholms län, Stockholm
Tidigare erfarenhet är önskad
26 dagar kvar
att ansöka till jobbet
Receptionist till advokatbyrå i centrala Stockholm
Är du en strukturerad och engagerad person som trivs med att ge service och skapa en välkomnande miljö? Vill du ha en varierad roll där du får arbeta med både administration och kontakt med människor? Då kan detta vara något för dig!
Om rollen
Som receptionist blir du en viktig del av verksamheten och det första intrycket för både besökare och medarbetare. Rollen är bred och innehåller en kombination av service och administrativa uppgifter.
Exempel på arbetsuppgifter:
- Ta emot besökare, svara i telefon och hantera inkommande mejl
- Ansvara för registrering och hantering av ärenden i interna system
- Planera och förbereda inför möten och interna/externa evenemang
- Sköta löpande kontorsadministration, t.ex. beställningar, posthantering och ordning på kontoret
Tjänsten är heltid och placerad i centrala Stockholm, och du rapporterar till närmaste chef på kontoret.
Vem är du?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är noggrann, initiativtagande och har ett öga för vad som behöver göras. Du tycker om att skapa ordning och trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och brinner för att ge god service samtidigt som du har förmågan att hantera och bemöta olika typer av människor.
Vi tror att du:
- Har några års arbetslivserfarenhet från serviceyrken som restaurang, reception eller administration
- Har god kommunikationsförmåga på både svenska och engelska
- Har goda kunskaper i Officepaketet
Vad erbjuds?
Du blir en del av en mindre advokatbyrå med varm, inkluderande och personlig arbetsmiljö. Det anordnas regelbundet gemensamma aktiviteter och sociala sammanhang för att stärka teamkänslan och där välmående och gemenskap värderas högt.
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Researcher Nina Hallin på telefon: 076 002 69 30 eller via mail: nina.hallin@jurek.se
Ansökan sker löpande – varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt!
🖐 Passar detta jobb någon du känner?
Andra jobb inom samma område
Kanske kan det vara dags att bredda sökningen med dessa lediga jobb
-
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare
Delta Consulting AB
-
Övriga kontorsassistenter och sekreterare
Delta Consulting AB
-
Sway Sourcing
-
Meet a Groups kund
-
Bokningsservice i Sverige AB
-
Riksbanken Lämnar Styrräntan Oförändrad: Effekter och Prognoser
Tors, 20 mar 2025 - 14:02